Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 22 stycznia 2011

darmówka

z klubu iCarly
Kto jest w klubie iCarly niech się cieszy ponieważ moze dostać darmową bluzkę . Narazie napiszę o klubie . Po zapiszeniu się do klubu dostalismy torbę z nadrukiem iCarly oraz bluzkę którą miała Carly Shay / Miranda Cosgrove oto jak ona wygląda :

Teraz dostaliśmy bluzkę Sam Puckett / Jennette McCurdy . Według mnie jest śliczna


Następnie jak się domyślam dostaniemy koszulki Freddiego Bensona / Nathan Kress i Spencera Shay / Jerry Trainor . Mnie dziwi to że to są do chłopaków ciuchy a my je mamy dostać . No ale co tam się ubierze . Więc jak dobrze się domyślam pierwszą koszulkę dostaniemy za 6 dni a drugą za 13


I zapomniałam teraz jak dostać ta bluzkę
3. Zaloguj się
Ja myśle że fajnie zrobili ten klub i są darmówki . Ponieważ uwielbiam ten serial a co wy o tym myślicie ?


EDIT :
Zapomniałam kto chce się zapisać do tego klubu niech zrobi tak :
1. Zmień proxy na 195.84.48.28 port 80
3. Zaloguj się .
4. Zapisz się do klubu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz